سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی دانشگاه ویکتوریا در کانادا

تحصیل در دانشگاه ویکتوریا کانادا می تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی باشد که به دنبال مهاجرت به کشور کانادا به منظور ادامه تحصیل و کسب دانش هستند. این دانشگاه از قدیمی ترین و معتبر ترین دانشگاه های کانادا بوده و همچنین در رنکینگ جهانی دانشگاه ها نیز از رتبه خوبی برخوردار است؛ به طوریکه رتبه  16کشوری و همچنین رتبه 370 جهانی را به خود اختصاص داده است.

فعالیت این موسسه در سال 1903 درقالب یک کالج وابسته به دانشگاه مک گیل آغاز شده و نهایتا درماه جولای سال 1963 تا کنون به صورت یک دانشگاه مستقل ادامه یافته است.

این دانشگاه در پروژه‌های پژوهشی زیادی با سایر دانشگاه ها در نقاط مختلف جهان از جمله دانشگاه هنگ کنگ، دانشگاه سنگاپور، دانشگاه لندن و واشنگتن همکاری های گسترده وفراوانی دارد. اگر قصد تحصیل در دانشگاه ویکتوریا کانادا را دارید، این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

دانشگاه ویکتوریا کانادا کجاست؟ 

دانشگاه ویکتوریا کانادا (UVic) واقع در استان بریتیش کلمبیا و در هفت کیلومتری مرکز شمال شهر ویکتوریا می باشد. مساحت پردیس این دانشگاه حدود 163 هکتار بوده و محیطی با امکانات کامل رفاهی را در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار داده است.

همچنین این دانشگاه با محیطی پوشیده از باغ های سرسبز و با معماری بی نظیر توانسته علاقمندان زیادی را برای تحصیل در این دانشگاه جذب نماید. این دانشگاه با راه اندازی رصدخانه های تحقیقاتی محیط زیست و راه حل های آب وهوایی اقیانوس آرام توانسته به یکی از مراکز مهم تحقیق و پژوهش در سطح جهانی تبدیل شود.

همچنین با روابط گسترده با سایر دانشگاه‌های کشور کانادا و حتی اروپا این امکان را به دانشجویان خود می‌دهد که با گذراندن تعداد مشخص از واحدهای تعیین شده برای رشته ای که در آن مشغول به تحصیل هستند، در برنامه‌های انتقال دانشجویان که از جانب این دانشگاه مشخص شده، به ادامه تحصیل در کشو‌های دیگر بپردازند.

دانشکده‌های دانشگاه ویکتوریا در کانادا

دانشگاه ویکتوریا با برخورداری از ده دانشکده شامل دانشکده‌های زیر مکان خوبی برای تحصیل دانشجویان سراسر جهان می‌باشد:

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده کسب وکار
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده توسعه اجتماعی وانسانی
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده هنرهای زیبا
  • دانشکده علوم

رشته‌های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه ویکتوریا کانادا

دانشکده های دانشگاه ویکتوریا در کانادا با رشته های متنوع و جذاب همه ساله پذیرای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه می باشد. از جمله رشته های پرطرفدار ارائه شده در این دانشگاه می توان به رشته های پزشکی، دندانپزشکی و… در دانشکده پزشکی، مهندسی برق، مکانیک، عمران و کامپیوتر در دانشکده مهندسی، پرستاری، مدیریت عمومی، مددکاری و… در دانشکده توسعه اجتماعی وانسانی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، فیزیک واختر شناسی در دانشکده علوم، حقوق وفقه در دانشکده حقوق،رشته های روانشناسی، جامعه شناسی، اقتصاد، علوم سیاسی در دانشکده علوم اجتماعی و بسیاری دیگر از رشته ها اشاره کرد.

 

برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.